dissabte, 13 d’abril del 2013

Petites memòries/Pequeñas memorias

Em vaig apuntar al primer taller online que va fer l'Elena, ¡Pega papel tijeras!, a la seva web. Seguint el seu tutorial he fet aquests dos arxivadors.
Pel meu cumple unes amigues em van regalar un curs de cupcakes (la meva altra passió...). Dues d'elles faran el curs també i els he fet uns arxivadors per a que puguin apuntar-hi totes les receptes de postres que vulguin...



Me apunté al primer taller online que hizo Elena, ¡Pega papel tijeras!, en su web. Siguiendo su tutorial he hecho estos dos archivadores.
Para mi cumple unas amigas me regalaron un curso de cupcakes (mi otra pasión...). Dos de ellas haran el curso también y les he hecho unos archivadores para que apunten todas las recetas de postres que quieren...

1 comentari:

  1. Que contentes deuen estar!! Jo també el vaig fer per a l'Anna, la meva filla. A veure, a veure els pastissets... Petonets

    ResponElimina